Пациентке бағдарланған күтім – сапалы қызмет көрсетудің негізі

Сестринское дело


Авторы: Орманова Алмагүл Рысқұлбекқызыемхана бөлімінің аға мейірбикесі, ШЖҚ «Райымбек аудандық ауруханасы» КМК

Абуталипова Эльмира Ясыновнажалпы тәжірибелі мейірбике, Сүмбе дәрігерлік амбулаториясы, ШЖҚ «Райымбек аудандық ауруханасы» КМК

Конаева Гулбану Узаковна,  Сумбе дәрігерлік амбулаториясы жалпы тәжірибелі мейірбике, ШЖҚ «Райымбек аудандық ауруханасы» КМК

Кіріспе
Қазіргі заманғы денсаулық сақтау жүйесі науқастың қажеттіліктері мен үміттеріне негізделген, жан-жақты әрі сапалы көмек көрсетуге ұмтылады. Бұл тұрғыда «пациентке бағдарланған күтім» ұғымы ерекше маңызға ие.
Бұл тәсіл мейірбике мен медицина қызметкерлерінің жұмысында орталық тұлға ретінде науқастың өзін, оның тәжірибесін, құндылығын және таңдауын алға шығарады.

Пациентке бағдарланған күтім дегеніміз не?
Пациентке бағдарланған күтім – бұл пациенттің физикалық жағдайынан бөлек, оның эмоциялық, психологиялық, әлеуметтік қажеттіліктерін де назарға алатын кешенді және гуманистік тәсіл.

Оның негізгі принциптері:

Науқастың пікірін, таңдауын және құндылықтарын құрметтеу

Ашық және түсінікті коммуникация

Эмпатия, жанашырлық және қолдау

Қауіпсіздік пен жайлылықты қамтамасыз ету

Пациенттің отбасын емдеу процесіне тарту

Күтімнің үздіксіздігі мен үйлесімділігі

Мейірбикенің рөлі
Мейірбике – пациентке бағдарланған күтімді жүзеге асырудағы негізгі тұлғалардың бірі. Ол:

Науқастың жағдайын үнемі бақылап, дер кезінде әрекет етеді

Әр пациентпен жекелей тіл табыса отырып, сенім орнатады

Емдеу мен күтім барысында пациенттің тілектерін ескере отырып шешім қабылдауға қатысады

Пациент пен оның туыстарына ақпаратты түсінікті әрі қолжетімді түрде жеткізеді

Аурухана жағдайында жайлылық пен қауіпсіздікті қамтамасыз етуге атсалысады

Неліктен бұл тәсіл маңызды?
Науқасқа деген сенім артады
Науқас өзін тыңдалған және құрметтелген сезінеді. Бұл емдеу процесіне белсенді қатысуына әсер етеді.

Қызмет сапасы артады
Пациенттің нақты қажеттіліктеріне бейімделген күтім нәтижесінде шағымдар азайып, қанағаттанушылық деңгейі жоғарылайды.

Асқынулар мен қайта жатқызу деңгейі төмендейді
Жан-жақты көңіл бөлінген күтім науқастың жағдайын тиімді бақылауға және алдын алуға мүмкіндік береді.

Кәсіби жауапкершілік пен қанағаттану артады
Мейірбике мен медициналық қызметкерлер өз жұмыстарының нәтижесін көріп, маман ретінде мотивациясын жоғарылатады.

Іске асыру жолдары
Мейірбикелер мен медицина қызметкерлеріне арнайы тренингтер өткізу

Науқас пен туыстарына арналған ақпараттық материалдарды қолжетімді ету

Пациенттердің пікірлері мен ұсыныстарын жүйелі түрде жинақтап, талдау

Күнделікті практикада кері байланыс орнату, мысалы, «не алаңдатады?», «не қажет?» деген сұрақтарды қою

Қорытынды
Пациентке бағдарланған күтім – бұл тек мейірімділік немесе этика мәселесі ғана емес. Бұл – сапалы, тиімді, қауіпсіз және адамға бағытталған медициналық көмектің негізі.
Мейірбике осы модельдің алдыңғы шебінде тұрып, әрбір науқас үшін жеке көзқарас пен жанашырлық таныта отырып, заманауи денсаулық сақтаудың сапасын айқындайды.

Болашақ медицина – бұл технология ғана емес, ең алдымен адамға бағытталған кәсіби күтім.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *