Кішкентай науқастардың ата-аналарымен өзара әрекеттесу: тиімді коммуникацияның ережелері

Мақала

Авторлар:Алимсияева Гаухар Дуйсеновна ,Суйгенбаева Жазира Нуракыновна, Тлеубердина Гүлжан Тлеубердықызы Жетісу облысы Ақсу Ауданы, Жансүгіров ауылы,Ақсу аудандық орталық ауруханасы Балалар бөлімінің, Кезекші мейірбикелері

Кіріспе
Балалар бөлімінде медициналық персонал тек кішкентай науқастарға ғана емес, олардың ата-аналарына да психологиялық және ақпараттық қолдау көрсетуі қажет. Ата-аналар өз баласының денсаулығы үшін алаңдап, эмоциялық күйзеліс жағдайында болуы мүмкін. Сондықтан олармен дұрыс қарым-қатынас орнату емдеу процесінің тиімділігін арттырады және сенімділік қалыптастырады.

  1. Эмпатия және түсіністік таныту
    Ата-аналар баласының жағдайына алаңдап, жиі қобалжуы мүмкін. Медициналық қызметкер олардың эмоцияларын түсініп, қолдау көрсетуі қажет.

Ата-аналардың алаңдаушылығын қабылдап, оларды сабырға шақыру маңызды.
Сенімділік орнату үшін жылы сөздер айту және ашық қарым-қатынас жасау қажет.
Эмпатия таныту арқылы ата-аналармен өзара сенімге негізделген байланыс қалыптасады.

  1. Ақпаратты түсінікті түрде жеткізу
    Көптеген медициналық терминдер ата-аналар үшін түсініксіз болуы мүмкін. Сондықтан ақпаратты қарапайым әрі түсінікті тілде жеткізу қажет.

Диагноз, емдеу жоспары мен күтім шараларын қарапайым тілмен түсіндіру.
Қажет болған жағдайда диаграммалар мен иллюстрацияларды қолдану.
Егер ата-аналар қандай да бір мәселені түсінбесе, қайта түсіндіруге дайын болу.

  1. Шыдамдылық пен сабырлылық сақтау
    Ата-аналар кейде мазасызданып, көп сұрақ қоюы мүмкін. Мұндай жағдайда шыдамдылық танытып, әр сұраққа сабырмен жауап беру маңызды.

Жанжал туындаған жағдайда сабырлық танытып, эмоцияға берілмеу қажет.
Ата-аналардың шағымдарын мұқият тыңдап, оларға қолдау көрсету.
Шешімдерді асықпай, ойластырылған түрде ұсыну.

  1. Ата-аналарды емдеу процесіне қатыстыру
    Ата-аналар баласының жағдайын жақсарту үшін медициналық персоналмен бірлесе жұмыс істеуі керек.

Оларға күтім жасау және қажетті процедураларды орындау тәсілдерін үйрету.
Балаға қатысты маңызды шешімдерді бірге қабылдау.
Ата-аналарға қолдау көрсету арқылы олардың баланың сауығуына оң ықпал етуін қамтамасыз ету.

  1. Эмоциялық қолдау көрсету
    Баласының ауырып қалуы ата-аналар үшін үлкен күйзеліс болуы мүмкін. Сондықтан медициналық қызметкер олардың эмоциялық жағдайын ескеруі керек.

Ата-аналарға психологиялық қолдау көрсету.
Олардың баласы үшін жасаған қамқорлығын бағалау және мадақтау.
Қиын жағдайларда баланың оң өзгерістерін көрсету арқылы үміт беру.

  1. Кері байланыс орнату
    Тиімді коммуникация екі жақты болуы керек, сондықтан ата-аналар да өз пікірін еркін жеткізе алуы қажет.

Олардың сұрақтарына жауап беру үшін арнайы уақыт бөлу.
Олардың ұсыныстарын тыңдап, қажет болған жағдайда ескеру.
Ата-аналардың медициналық қызметке қатысты пікірін білу және оны қызмет сапасын жақсартуда пайдалану.
Қорытынды
Кішкентай науқастардың ата-аналарымен тиімді қарым-қатынас орнату – медициналық қызметтің маңызды бөлігі. Эмпатия, шыдамдылық, ашықтық және ата-аналарды емдеу процесіне тарту арқылы медициналық персонал олардың сеніміне ие болады. Бұл өз кезегінде баланың сауығуына және ата-аналардың психологиялық жай-күйінің тұрақталуына ықпал етеді.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *